ORDERS AND RETOUREN
Je kunt online bestellen via our secured e-commerce system of bezoek onze store locator om een Miccy’s verkooppunt te vinden in jouw omgeving. Iedere bestelling wordt als cadeautje verpakt- in een special door Miccy's ontworpen fluwelen zakje.
Alle producten op die beschikbaar zijn op de webshop worden met de hand gemaakt en binnen 48 uur verzonden.
Omdat alle producten pas gemaakt worden na uw bestelling, kan het soms voorkomen dat de bestelling niet binnen de gebruikelijke 48uur verzonden kan worden.
Verzending binnen Nederland is gratis voor alle aankopen van meer dan € 75,-
Onze adviseurs zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag vanaf 10uur tot 17uur op het volgende nummer
+31 (0)70 744 71 22. Ze kunnen uw vragen beantwoorden en u adviseren bij uw aankoop.
U kunt ons ook altijd per email bereiken info@miccys.com
Klanten hebben het recht om hun webshop aankoop te retourneren gekocht op www.miccys.com. De aankoop kan worden geruild voor een andere item online of we storten het volledige aankoopbedrag (exclusief evt. verzendkosten) aan u terug. De kosten van retourneren worden niet vergoed. Wanneer u een aankoop wil retourneren vragen we u vriendelijk ervoor te zorgen dat het retour te zenden product binnen 14 dagen na de aankoopdatum op uw orderbevestiging bij ons retour is gekomen onder de volgende condities:
Een aankoop mag alleen retour gezonden worden met de originele aankoopbon of, wanneer u alleen een gedeelte van de aankoop retour zendt, een kopie van de aankoopbon. De items moeten in de originele staat en verpakking retour gezonden worden. Custom-made items en items die op verzoek zijn gemaakt in het zilver of rose goud, kunnen niet worden geretourneerd.
De retouren mogen verzonden worden naar onderstaand adres:
MICCY’S - Returns
Binkhorstlaan 36, M2.05
2516 BE Den Haag
The Netherlands
Op maat gemaakte producten, en op verzoek afgewerkte producten in het zilver of rose kunnen niet worden retourneerd.
Om onze website en collecties te kunnen verbeteren, willen we altijd graag weten waarom de aankoop retour komt.
Dit kunt u aan ons laten weten per email, laat u ons a.u.b weten of u het item wil ruilen of dat we het aankoopbedrag aan u mogen terug storten.
Lees ook Returns Policy & Terms and Conditions voor meer informatie over retouren.