Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Je kan in de Nederlandse Online Store op verschillende manieren betalen:
- iDEAL
- PayPal
- KBC/CBC
- Giropay
- SOFORT Banking
- Sofort Banking
- Visa (creditcard)
- MasterCard (creditcard)
- Bankoverschrijving

Betalen met iDEAL
Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS bank, Regiobank, ASN Bank, Knab, Triodos Bank, Bunq, Van Lanschot Bankiers, Revolut, Handelsbanken? Dan heb je toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.
- Je betaalt snel, simpel en veilig online via je eigen bank.
- Je hebt geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
- Betalen met iDEAL is bij Miccy’s gratis.

Betalen met PayPal
Een PayPal rekening kun je gebruiken als digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je je betaalmethodes kunt bewaren en makkelijk kan gebruiken. Je hebt alleen je e-mailadres nodig en een PayPal wachtwoord.
- Betalen met PayPal is bij Miccy’s gratis.
- Veilig aankopen doen zonder je creditcardnummer of financiële informatie door te geven.

Betalen met Creditcard
Bij Miccy’s is het mogelijk om te betalen met de creditcards van MasterCard, Visa en American Expres van Nederlandse aanbieders. Om je betaling met Visacard en MasterCard uit te voeren, heb je een veiligheidscode nodig die je bank gebruikt voor de betaling met creditcard.
- Betalen met creditcard is bij Miccy’s gratis.
- Je creditcardgegevens worden beveiligd verstuurd.

Welke e-mails ontvang ik na mijn bestelling?

Zodra je bestelling geplaatst is, ontvang je een e-mailbericht ter bevestiging. Alle persoonlijke en betalingsgegevens worden gecontroleerd. Indien er problemen zijn, zullen wij contact met je opnemen.

Kan ik mijn bestelling bestelling wijzigen of annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat je de bevestigingsmail hebt ontvangen. Annuleren is wel mogelijk omdat je het recht hebt om je aankopen binnen 14 dagen vanaf het plaatsen van de bestelling te herroepen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug of je mag je product omruilen voor iets anders.

Kan ik zonder account bestellen?

Ja, je kan een bestelling plaatsen zonder account. Wanneer je van plan bent vaker te bestellen bij de Miccy’s Online Store, dan is het makkelijker om een account aan te maken. Met een account blijven je gegevens bewaard, waardoor je sneller kan bestellen. Ook kan je met een account je bestelgeschiedenis bekijken, nieuwsbriefinstellingen bijwerken en profiteren van aantrekkelijke aanbiedingen.

Kan ik mijn bestelling telefonisch plaatsen?

Jazeker, het is ook mogelijk om je bestelling telefonisch te plaatsen. Een van onze medewerkers zal u zo goed mogelijk proberen te helpen bij het plaatsen van een bestelling. U kunt ons hiervoor telefonisch bereiken tijdens kantooruren op +31 70 744 7122

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen, selecteer je het gewenste artikel en voeg je het toe aan je winkelmandje. Zodra je tevreden bent met je keuze, volg je de instructies op de afrekenpagina om je bestelling af te ronden. Maak een account aan of log in op een bestaand account. Zodra je bestelling bij ons binnen is, ontvang je een e-mail ter bevestiging.

Binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling zou u een bevestiging per e-mail hebben ontvangen.

Heb je je spam/ongewenste e-mail map gecontroleerd?

Is de Miccy’swebsite een officiële leverancier?

Ja, de Miccy’s website is de officiële website, die authentieke Miccy’s sieraden rechtstreeks aan de consument verkoopt. Helaas zijn wij door de kwaliteit en populariteit van Miccy’s sieraden slachtoffer geworden van vervalsers. Als je via de Miccy’s website koopt, ben je er zeker van dat je authentieke sieraden koopt.

Hoe verwijder ik mijn account?

Stuur een e-mail naar de klantenservice via store@miccys.com met het verzoek je account te verwijderen. Zorg ervoor dat je de e-mail verstuurt vanaf het e-mailadres dat gekoppeld is aan je account, zodat wij kunnen controleren dat het om een echte aanvraag gaat.

Ik kan niet inloggen op mijn account

Als je niet kunt inloggen op je account, volg dan de volgende stappen:
• Controleer of je hetzelfde e-mailadres en wachtwoord gebruikt waarmee je je geregistreerd hebt.
• Als je je wachtwoord bent vergeten, klik je op de link “Wachtwoord vergeten” en voer je e-mailadres in. Wij sturen je een e-mail met je wachtwoord.

Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met onze klantenservice. Geef zo gedetailleerd mogelijk aan welke problemen je ondervindt, inclusief screenshots van eventuele foutmeldingen die je krijgt en wat je tot nu toe hebt gedaan om de kwestie op te lossen.

Hoe pas ik de gegevens in "mijn account" aan?
Om gegevens te wijzigen in je account, ga je naar Mijn account door te klikken op het poppetje rechtsboven in de zoekbalk, waar je je persoonlijke gegevens en adresgegevens kunt wijzigen en je bestellingen kunt bekijken.

Ik heb geen orderbevestiging per e-mail ontvangen

Binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling zou u een bevestiging per e-mail hebben ontvangen.
Heb je je spam/ongewenste e-mail map gecontroleerd?